3 veckor

Heeej. Nu vet jag att det var evigheter sen jag skrev senast. Men jag är ÄNTLIGEN hemma. Jag kom hem igår kväll. Jag tänker inte gå in på så många detajler om dem senaste veckorna. allt flöt på. Vi byggde upp olika hus osv. 
Men den sista veckan bestämde vi oss faktiskt för att åka därifrån. Det var svårt att lämna alla barn, och även dem vuxna. När en sån här katastrof händer, och man måste bygga upp i princip sin värld igen blir man väldigt nära med människorna runt omkring en. Men jag, min syrra och mina föreldrar kände att vi behövde en riktigt vecka med semester, annars hade vi aldrig kunnat släppa allt och rest hem. Men eftersom vi fick en semester, kändes allt som normalt ett tag och det hjälpe verkligen.
Jag kommer självklart aldrig glömma det som händ, det kommer alltid vara en del av mitt liv.
Men det är skönt att leva normalt, jag sitter faktiskt i skolan just nu ;)
Jag har fått massor av stöd från mina vänner, och jag har också fått berätta det som hände. NÄr jag berätta allt som hänt, kändes det faktiskt nästan som en dröm eller en påhittat saga man skriver i skolan.
Så allt flyter på, allt jag vet är att jag vill tillbaks till Thailand så snart som möjligt.
Ni kanske tänkter att det borde vara tvärt om, jag kan inte förklara varför jag känner som jag gör. Men jag vet att jag vill tillbaks :) <3
 
Sista veckan var iallafall allt vi behövde, det var såå skönt. Vi solade, badade och shoppade lite i olika småmarknader. Men ja, nu ska jag strax ha matteprov, önska mig lycka till :* 
 
Jag och sussen. Har saknat Hanna och Sussen SÅÅÅÅ MYCKET!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback