Livrädd

Shit vad jag ärr rädd, jag trodde aldrig något sånt här skulle hända!
Asså nu fattar ni väl inte vad jag pratar om, så jag ska börja med att berätta om resan till öarna iallafall.
Så runt 11 igår gick vi ner till stranden och tog båten. Den var inte så full, och det var rätt så mysigt. Vi tog sittplatser längst fram, för att vi alla tyckte det var bättre att sitta i solen och vi fick känna vinden.
Aja, efter ett tag kom vi fram till första stoppet,  vatten var shitvarmt och vi fick låna simfötter men cyklop hade vi med oss själva. Det var min första gång att snorkla, och det var jätteläskigt i början, men sen blev det bättre faktiskt och jag kunde slappna av lite. 
Vatten var faktiskt inte så klart, men man såg. Efter ett tag av snorkling gick alla upp, och dom bjöd på massa frukt, vi fick bananer, ananas och vattenmelon. 
Vid nästa stopp var vattnet jätte klart, och man såg så sjukt mycket. Såg massor av fina fiskar, men sedan varnade dom om hajar så jag typ sprang upp. Haha, shit rädd för hajar.. .;D
 
Aa, efter det åkte vi i land på en shitvacker ö, asså stranden var to die for!
Sanden var väldigt varm, men så len. Man fick gå in lite i ön med en guide, och han visade oss till ett ställe där det fanns massor av ödlor. Dom var så sjukt stora, och man fick inte gå så nära, för tydligen var dem farliga. 
Aa, efter det bjuds det på lunch och sedan åkte vi till sista stoppet. 
Det var det bästa av dem alla, vi fick simma igenom en grotta! Det var helt mörkt, och sedan kom man ut till en liten ö.
Men nu måste jag gå och hjälpa några inneboende här, deras hus är sönder.
Kom nyss på att jag glömde berätta för er om den katastrofala händelsen, men lovar att göra det strax!
Hejdå <3
 
 
 

Kommentarer
anonym säger:

Gud vilken otur :´(

2013-11-20 | 13:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback