Middag

Heeejsan. Så nu sitter vi och äter middag på något litet gulligt ställe vi hittade vid stranden.
Maten här är heelt perfekt, så mycket bättre en mina förväntningar faktiskt ;)
Vi har inte gjort så mycket sen jag bloggade sist, så det finns inte så mycket att berätta.
Vi tog en tuk tuk (det är son en slags taxi, visar bild sen) in till den lilla staden, eller kanske mer som olika marknader. Det var så sjukt mysigt, även om vi inte vart där på kvällen en (det ska tydligen vara bättre då) så var det en rolig upplevelse ;) 
Men imorgon ska vi faktiskt ta en båttur som går till 4 olika öar, man snorkar på 2 av dom, sedan åker man till en jätte vacker sandstrand där man få äta lunch. På sista ön vet jag inte vad man gör, mamma vill hålla det som en hemlighet :D 
Men aa, nu kom min mat :D Jag beställde gai pad mamuang, det är kycklig, ris och cashewnötter, seriöst såå perfekt!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback