Såå spänd!

Heej! 
Glömde att blogga igår kväll, jag packade klart allting, sen blev jag så sjukt trött att jag somna direkt.
Aja, alarmet gick kl 4 imorse, flög faktiskt upp ur sängen haha var sååå spännd. Slängde på mig mjukiskläder, packade handväskan och sen åkte vi direkt.
Sitter på starbucks i Arlanda nu, äter frukost. Måste verkligen tipsa om den varma vita chokladen som dom säljer nu!
Om ca 30 minuter ska vi antaligen kliva på planet. Resan tar väl emellan 10-13 timmar, tror vi ska mellanlanda i Qatar men är inte säker.
 
Men aa, ska väl äta upp min frukost och så nu, sen tror jag vi ska kolla in Victoria's Secret.
Vi ses när jag landat i Thailand, Koh Lanta :D 
 
Asså ni mååste verkligen pröva!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback