Strax där!

Heej! Slutade nyss att packa ett tag, herregud va jobbigt. Hahha, nää men har så svårt att packa lite, eftersom vi ska till Thailand igen så måste jag ju ha t.ex badkläder och väskan får ju inte väga för mycket.
Men aa, pratade nyss med mamma i telefon, måste upp runt 4-5 imorgon bitti, vårt plan går ifrån Arlanda runt 8 imorgon bitti. Vill ju hinna kolla på Victoria's secret på flygplatsen också ;) 
Tror väl inte att jag ska köpa något där, men alltså det är ju billigare en på Parelle och jag är inte säker på om det ens finns typ bodymist dit vi ska. Vi ska ju inte till Bangkok, utan till Koh Lanta, det är ju lite mer vid stranden osv, liksom inte storstad och shopping. 
Men aja, tror att ni får ett till inlägg ikväll när jag fått lite gjort. 
Heejdååå! :D 
 
Längtar verkligen dit.. Haha :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback